Press "Enter" to skip to content

Oglaševanje spletne strani in spletne trgovine sta najboljša na spletu

Oglaševanje spletne strani je najbolj učinkovito na izvoru: na spletu

Oglaševanje spletne strani in oglaševanje spletne trgovine sta najprimernejša tam, kjer se ti dve tudi pojavljata, torej na spletu. Ni pa spletno oglaševanje edini način za oglaševanje spletne strani (ali spletne trgovine). Katere kanale in oblike oglaševanja je najbolje izbrati, je odvisno predvsem od produktov in storitev, ki jih ponujamo, in seveda od ciljne skupine.

Internet oglaševanje – oglaševanje, ki je najcenejše

oglaševanje spletne trgovineOglaševanje spletne strani (ali oglaševanje spletne trgovine) preko spleta je najboljše in najlažje predvsem zato, ker je običajno tudi najcenejše. Pogosto gre namreč za oglaševanje na klik, torej za prikaz samih oglasov ne plačujemo. Namesto tega plačujemo za klike na naš oglas. Cilj oglaševanja spletne strani je namreč prav to – doseg spletne strani. Torej, da si to ogleda čim več ljudi, ki s tem postanejo naši potencialni in morda tudi končni kupci, oz. naročniki Tako lahko rečemo, da gre pri internet oglaševanju – spletnem oglaševanju za plačevanje po učinku.

Hkrati nam oglaševanje spletne strani s pomočjo internet oglaševanja omogoča, da je to povsem ciljano. Podobno velja tudi za oglaševanje spletne trgovine. Torej, da bodo zaradi oglaševanja spletne strani uporabniki, ki bodo nanjo kliknili, ravno tisti, za katere je največja možnost, da postanejo naši končni kupci.

Na drugi strani ponuja tudi orodja, da preverimo, kako uspešni smo bili in še dodatno spoznamo svojo ciljno skupino. Na takšen način lahko oglaševanje spletne strani v bodoče namreč še izboljšamo.

Da bi bilo oglaševanje spletne strani in/ali trgovine učinkovito, moramo torej dodobra razumeti svojo ciljno skupino. Ugotoviti, kdo so tisti posamezniki, ki bodo na naši strani najverjetneje našli prav tisto kar iščejo. Koliko so stari, kakšen je njihov spol, od kod prihajajo, kakšni so njihovi interesi in tako dalje.

Pomembno je tudi, da je oglas oblikovan tako, da oglaševanje spletne strani pripelje točno do tistega, kar je naš cilj. Za to lahko uporabljamo t.i. »call to action«. To pomeni, da z enim kratkim stavkom pozovemo uporabnike, ki so opazili naš oglas, da kliknejo na našo spletno stran. To so lahko npr. »Več o temi najdeš tukaj.«, »Klikni za dodatne informacije.« in tako dalje.

Kaj vse je internet oglaševanje?

Poznamo sicer več vrst spletnega oglaševanja in vsako ima svoje zakonitosti, ki jih je vredno poznati, če se bomo tega lotili sami. Med vrstami internet oglaševanja najdemo:

  • Oglaševanje v iskalnikih; ta vrsta pomaga, da nas ljudje med brskanjem med določenimi pojmi v različnih iskalnikih lažje najdejo.
  • Oglaševanje preko elektronske pošte; tu gre za neke vrste direktno oglaševanje. Oglasi preko e-pošte so namenjeni tistim, ki so se iz nekega razloga, kot je npr. nakup ali nagradna igra, znašli v našem naboru naslovov.
  • Oglaševanje na družabnih omrežjih; tu govorimo o različnih vrstah oglasov, ki jih najdemo na različnih pozicijah znotraj družabnih omrežij, kot so Facebook, Instagram, Tik-tok itd..
  • Oglaševanje s prikazovanjem; gre za to, da naš oglas iskalnik prikaže, ko nek uporabnik išče pojme, ki so povezani z našo ponudbo.
  • Oglaševanje preko video materiala; tu gre za oglaševanje preko portalov z video vsebinami, kot je npr. YouTube.
  • Oglaševanje preko mobilnih naprav; oglaševanje je lahko usmerjeno tudi direktno na mobilne naprave, kot so pametni telefoni in tablice.

online oglaševanje

Oglaševanje spletne trgovine: na kaj moramo biti pozorni?

Spletno oglaševanje spletne trgovine poteka na podoben način, kot oglaševanje spletne strani. Vseeno pa moramo biti pozorni na nekatere malenkosti, ki niso popolnoma enake.

Oglaševanje spletne trgovine preko interneta je mogoče v istih oblikah, kot to velja za oglaševanje spletne strani. Vseeno pa bodo ravno pri oglaševanju spletne trgovine občasno prišli prav tudi drugi mediji, še posebej, če imamo dovolj denarja, da reklame v njih zakupimo.

Ko se lotimo oglaševanja spletne trgovine, moramo prav tako ali še bolj biti pozorni na ciljno skupino, obliko oglasa in kanal, preko katerega bomo oglaševali.

Če se odločimo, denimo, za oglaševanje preko družabnih omrežij, moramo najprej ugotoviti, kdo so naši potencialni kupci. Šele na podlagi tega se lahko odločimo na katerem od njih bomo oglaševali. Če so naši izdelki namenjeni predvsem mladim, bomo najbrž prednost dali Instagramu in Tik-toku. V kolikor so naši idealni potencialni kupci srednjih let ali starejši, bo bolje izbrati Facebook.

Prav tako družabna omrežja niso primerna za prodajo dražjih izdelkov, saj gre za nakupe, ki se zgodijo v hipu. Najbrž se za nakup avtomobila ali izredno drage obleke ne bomo odločili v trenutku, zato je v tem primeru boljše izbrati druge oblike oglaševanja spletne trgovine (in spletne strani).

Kot drug primer lahko izpostavimo tudi B2B prodajo. Če ponujamo predvsem izdelke (ali storitve), ki so bolj primerni za druge firme, se najbrž ne bomo odločili za omenjena družabna omrežja. Namesto tega bomo izbrali LinkedIn, ki je poslovno družabno omrežje.

Za izdelke v višjih cenovnih kategorijah bo, na primer, boljša izbira oglaševanje s prikazovanjem. Ko smo novi na trgu, je bolje, da se osredotočimo na oglaševanje v iskalnikih. Ko govorimo o remarketingu, pa je zagotovo ena boljših izbir oglaševanje preko elektronske pošte.